0,00 0
Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

RETOUREN

Het kan zijn dat uw nieuwe bril toch niet helemaal voldoet aan uw wensen. In dat geval kunt u uw bril binnen 14 dagen retourneren.

Zie hieronder de retourvoorwaarden.

  • Producten dienen in de oorspronkelijke staat, inclusief verpakking en koker of hoesje, geretourneerd te worden. Indien dit niet compleet is kunnen wij uw retour niet accepteren

  • Het product dient logischerwijs ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Indien dit niet het geval is kunnen er extra kosten in rekening gebracht worden.

  • De retourtag moet aan de zonnebril bevestigd zijn en uiteraard in originele staat.

  • Glazen die bij een opticien vervangen zijn, kunnen niet worden geretourneerd.

  • Producten die bij een opticien speciaal naar jouw gezicht zijn versteld, kunnen niet worden geretourneerd.

  • Liever uw bril ruilen voor een andere? Stuur uw huidige bestelling retour en bestel het gewenste product op www.akkermankruiskade.nl of kom uiteraard langs in de winkel.

  • Zorg ervoor dat u altijd een verzendbewijs hebt van de retourbestelling en activeer 'tracing', zodat u weet wat de status is van uw retourzending.

  • Zorg dat u altijd het bijgeleverde retour document gebruikt en u de retour aanmeld via retouren@akkermankruiskade.nl

RETOUR TAG

Al onze brillen zijn voorzien van een Retour tag. Zonder dit rode label mag de bril niet retour gestuurd worden. De bril mag uiteraard wel gewoon gepast worden. Zodra u de zonnebril of bril gewoon wil houden, verwijder dan de retour tag, zodat u kunt genieten van uw Akkerman Kruiskade zonnebril of bril.

Hoe Retourneer je jouw aankoop?

Volg onderstaande stappen:

  1. Stuur een email naar retouren@akkermankruiskade.nl en vermeld hier uw naam, bestelnummer en track & trace.

  2. Gebruik het meegezonden retourdocument en vul deze volledig in

  3. Verpak de zonnebril(len) samen met uw pakbon in de originele verzenddoos of een andere stevige verzenddoos.

  4. Let op: Mocht u de bestelling retourneren in de originele verzenddoos, verwijder dan eerst de barcode of het label van de doos.

  5. Verzend jouw retourpakket naar:

    Akkerman Eyefashion B.V.
    Kruiskade 71-73
    3012 EE Rotterdam
    The Netherlands

WAT TE DOEN BIJ EEN DEFECT?

Heeft u een defect of verkeerde artikel ontvangen? Laat het ons binnen 5 dagen na ontvangst weten. We doen er in dat geval uiteraard alles aan om dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.

KRIJG IK MIJN TOTALE AANKOOPBEDRAG TERUG?

Wij betalen het gehele aankoopbedrag zo spoedig mogelijk uit. (Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst retourzending). Om het totale aankoopbedrag terug te krijgen, moet het product aan de volgende eisen voldoen:

  • Binnen 14 dagen na ontvangst dient u de bestelling geretourneerd te hebben. 

  • Het product is ongebruikt en onbeschadigd.

  • Het bestelde product wordt compleet aangeleverd in originele koker en met retour tag. 

Zijn er nog onduidelijkheden of heeft u andere vragen?

Vul dan het Akkerman Kruiskade contactformulier in.

Wij proberen altijd binnen 48 te reageren.

Uiteraard kunt u ons ook WhatsAppen.

Customer service

Store Info

Akkerman Rotterdam
Kruiskade 71-73
3012 EE Rotterdam
© 2024 Akkerman Eyewear Fashion
De nieuwe website van Akkerman zit in een testfase. Hierdoor is het 'nog' niet mogelijk om online te shoppen en zijn bepaalde pagina's en teksten nog niet juist. Uiteraard zorgen wij dat de website zo snel mogelijk in perfecte staat is.
Our Store
Akkerman Rotterdam
Kruiskade 71-73
3012 EE Rotterdam